איך בוחרים מפקח בנייה איכותי?

אתם חושבים לבנות בית בעצמכם, מבינים שכדאי מאוד להיעזר באיש מקצוע מנוסה שילווה אתכם בתהליך הבניה, הנה טיפים ערכיים לבחירה נכונה יותר של מפקח בניה איכותי:

4 טיפים בבחירה של מפקח בנייה

אתם חושבים לבנות בית בעצמכם, מבינים שכדאי מאוד להיעזר באיש מקצוע מנוסה שילווה אתכם בתהליך הבניה, הנה טיפים ערכיים לבחירה נכונה יותר של מפקח בניה איכותי:

1. ניסיון, ניסיון, ניסיון.
הדבר הראשון שחשוב שיהיה למפקח הבניה שלכם הוא ניסיון מעשי בתחום פיקוח בניה. מדובר במקצוע שדורש היכרות עם מגוון רחב של אני מקצוע, ספקים ותהליכי עבודה ולא תרצו "לתת את המושכות" של הבית שלכם לאדם שלא יודע כיצד לעשות זאת באופן מקצועי.

2. שירות לקוחות.
תהליך בניה הוא תהליך שלרוב לוקח לא מעט זמן, לכן חשוב לבחור באדם שיודע לספק שירות אדיב, סובלני ובעל תודעת שירות גבוהה. חשוב שתרגישו בזמן התהליך שיש לכם אל מי לפנות במידה ויש בעיה, שאלה או צורך בהתייעצות מקצועית.

3. המלצות מלקוחות.
בעידן המידע בו אנו חיים קל מתמיד להיחשף למה אנשים אחרים חושבים כמעט בכל נושא, חפשו אחר אנשים בעלי התנסות אישית עם מפקח הבניה לגביו אתם מתלבטים ובדקו אודות חווית השירות האישית שלהם.

4. תהליך עבודה שקוף
שמדובר בנכס היקר שלכם חשוב שתהיו מעורבים בתהליך הבניה ותוכלו ליהנות משקיפות מלאה מצד מפקח הבניה החל משלב הייעוץ ועד לשלב הסיום. לכן, אל תתביישו לשאול שאלות תוך כדי שאתם מוודאים כי התשובות מקצועיות.

פיקוח בניה עם MSS

שאתם בוחרים בחרת MSS אתם יכולים להיות בטוחים שתיהנו משירות ומקצועיות ברמה הגבוהה ביותר. לחברה ניסיון של מעל 15 שנה בתחום הבניה ויודעת לספק מענה כוללני ללקוח בכל שלבי הבניה.
לפגישת ייעוץ ללא התחייבות התקשרו עכשיו למספר 052-2705511 או השאירו פרטים ותיענו בהקדם…

 

מאמרים נוספים...

התנהלות מול אדריכל

אתם בונים בית והחלטתם להיעזר באדריכל? בסרטון הקרוב תיחשפו לכל מה שחשוב לדעת כמו מה תקפידו על האדריכל, למה ניתן לצפות ממנו…

דילוג לתוכן