פיקוח בנייה וליווי צמוד לאורך כל הדרך…

אחד הרגעים המרגשים ביותר עבור המשפחות הצעירות הוא הרגע בו הם מחליטים לבנות את ביתם. תהליך בנייה כרוך בהוצאות כספיות עצומות במציאות של היום בישראל...

אחד הרגעים המרגשים ביותר עבור המשפחות הצעירות הוא הרגע בו הם מחליטים לבנות את ביתם. תהליך בנייה כרוך בהוצאות כספיות עצומות במציאות של היום בישראל ומרבית הישראלים לוקחים הלוואות ומשכנתאות על מנת לעמוד בתשלומים.

חומרי הגלם, תפוקת העבודה של העובדים בשטח, עלויות הקמת המבנה, הגימור ושאר המאפיינים השונים הקשורים לתהליך הבנייה אינם ההתמחות של מרבית האנשים, ועל מנת שתהליך הבנייה יתבצע על הצד המקצועי ביותר ושהעובדים יעמדו בלוחות הזמנים שנקבעו בתחילת התהליך, מומלץ להשתמש בשירותי פיקוח בנייה.logo

פיקוח בנייה בדרום – מי צריך את זה?

מרבית הישראלים נחשפים למקצוע פיקוח הבנייה לראשונה כאשר הם מתחילים בתהליכי הבנייה. למעשה, בדומה לכל תהליך פיתוח מוצר, אפילו בתחום ההיי טק, יש צורך בגורם שיהיה אחראי לניהול התהליך ויקפיד על לוחות הזמנים, איכות הביצועים של העבודות השונות, הזמנת חומרי הגלם הדרושים וכמובן, נושא הביטחון.

אחת התפקידים החשובים ביותר של מפקח הבנייה הוא להיות למעשה "איש הקשר" של הלקוח. על מפקח הבנייה ללוות את הלקוח לאורך כל התהליך, לייעץ לו בנושאים השונים הקשורים לתהליך הבנייה ולדווח לו על ההתקדמות. מפקח הבנייה עשוי לחסוך ללקוח כסף רב מתוך הניסיון האישי שלו בתחום, הכרת הספקים השונים ושיטת העבודה.

מה תפקידו של מפקח בנייה?

  • מפקח הבנייה מאפשר למעשה ללקוח להמשיך את חייו הרגילים ולנהל את הפרויקט כך שללקוח יהיה ראש שקט ואדם שהוא סומך עליו שיקשר בין שלל העובדים בפרויקט.
  • מפקח בנייה הוא אדם המתעסק במשך עשרות שנים בתחום, ועשוי להפוך את תהליך העבודה ליעיל ואיכותי ולמנוע נזקים שונים שלעיתים הם בלתי הפיכים.
  • על מפקח הבנייה לדאוג לתקציב ולהביא לחסכון משמעותי בהוצאות הלקוח.
  • בחירת חומרי הגלם המתאימים והאיכותיים ביותר לתהליכי הבנייה במחירים הוגנים.
  • על מפקח הבנייה לדאוג שאנשי המקצוע השונים יעמדו בזמנים שהוגדרו מראש.

בונים את ביתכם החדש בדרום הארץ? אנו מזמינים אתכם ליהנות משירותי פיקוח הבנייה המקצועיים והמנוסים ביותר בדרום הארץ. חברת MSS היא אחת מהחברות המצליחות ביותר בישראל בתחום פיקוח הבנייה.

מאמרים נוספים...

התנהלות מול אדריכל

אתם בונים בית והחלטתם להיעזר באדריכל? בסרטון הקרוב תיחשפו לכל מה שחשוב לדעת כמו מה תקפידו על האדריכל, למה ניתן לצפות ממנו…

דילוג לתוכן